FANDOM

Marsil asuvad monumendid on eeldatavalt intelligentsete olendite poolt püstitatud kujud planeedil Marss. 1971. aastal pildistas Mariner 9 Elysiumi ruudus püramiidikujulisi moodustusi, mis küll tõenäoliselt mäed olid. Sellest hoolimata said spekulatsioonid hoogu. 1976. aastal pildistas NASA kosmoselaev Viking Marsil Cydonia nime kandvas piirkonnas "püramiidide linna". Rohkem kui 50 000 foto hulgas on kaadril 35A72 näha hiiglaslikku nägu kujutavat bareljeefi, mis on 1,2 miili lai, 1,6 miili pikk ja ligemale 1500 jalga kõrge. NASA sõnul oli tegu tuule ja erosiooni toimel tekkinud loodusliku moodustisega. Sõltumatud uurijad, kes fotode detailiseerimist jätkasid, andsid konstruktsioonidele nimesid nagu Linn, Kants, Püramiid, Nägu jne. 1993. aastal saatis NASA kosmoseaparaadi Observeri objekti lähemalt pildistama, kuid just enne Marsi orbiidile jõudmist lakkas masin töötamast.

Uurijate sõnul on Püramiid projekteeritud matemaatilise täpsusega (kaasa arvatud logaritmiline baas) ja et lähemal vaatlusel on see tegelikult hämmastavalt sarnane Leonardo da Vinci "Inimesega ringi kvadratuuris". Hiljem selgitati välja, et Püramiid, Linn ja Nägu moodustavad projektsioonis ülitäpse võrdkülgse kolmnurga. Samuti on hämmastav sarnasus Näo ja seda ümbritsevate ehitiste ning Sfinksi ja Giza püramiidide vahel.

Also on FANDOM

Random Wiki